فرش 9 متری در دکوراسیون
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

                                                                                   

همانطور که می دانیم انتخاب فرش برای منزل یکی از مهمترین دغدغه های مردم در هنگام خرید فرش است.  فرش مناسب فرشی ست که از نظر طرح فرش و رنگبندی متناسب با سلیقه فرد و سبک دکوراسیون فضای مورد نظر باشد. پس از طرح و رنگ فرش مهمترین عامل در هنگام خرید فرش توجه به ابعاد فضایی ست که می خواهیم برای آن فرش تهیه کنیم. در این مقاله شما را با فرش 9 متری در دکوراسیون و ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد.

امروزه ابعاد در فرش ماشینی دارای تنوع بسیار زیادی است. ابعاد استاندارد فرش های ماشینی از 2 تا 12 متری می باشد. یکی از ابعادی که امروزه دارای طرفداران زیادی است. فرش 9 متری می باشد.

ویژگی های فرش 9 متری

فرش 9 متری یکی از سایزهای پرطرفدار و رایج فرش در بین مردم می باشد. علت محبوبیت این فرش ابعاد ویژه ای آن است.  عرض این فرش 2.5 متر و طول آن 3.5 متر می باشد. ابعاد این فرش به صورتی ست که به راحتی می توان از آن برای اکثر مکان ها استفاده نمود. این فرش نه به بزرگی فرش 12 متری است. و نه به کوچکی فرش 6 متری . همین اندازه متعادل و بینابینی این فرش است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است.

فرش 9 متری در دکوراسیون

از فرش های 9متری می توان برای اکثرقسمت های منزل استفاده نمود. اما معمولا این فرش برای قسمت پذیرایی و نشیمن منزل مناسب تر است. اگر ابعاد پذیرایی منزلتان خیلی بزرگ است. بجای استفاده از دو یا چند فرش 12 متری می توانید از چند فرش 9 متری استفاده کنید. مسلما چنین چیدمانی بسیار جذاب تر خواهد بود.

اگر فضای پذیرایی منزلتان کوچک است. بهتر است از یک فرش 9متری استفاده کنید. زیرا اگر فرش 12 متری انتخاب کنید بیشتر فضا را با فرش خواهید پوشاند. و از طرفی استفاده از یک فرش 6 متری نیز زیبایی چندانی نخواهد داشت. چرا که مهمترین اصل در چیدمان این است که فرش مورد نظر مقداری از اطراف فاصله داشته باشد. به گونه ای که پایه جلویی مبل روی فرش باشد. انتخاب فرش 6و 12 متری برای فضاهای کوچک باعث کوچکتر نشان دادن ابعاد پذیرایی خواهد شد.

فرش 9 متری مرغوب

مرغوب بودن فرش ماشینی به عوامل مهمی بستگی دارد که مهمترین آن شانه و تراکم فرش است. هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد فرش ریزبافت تر و ظریف تر و بادوام تر خواهد بود. استفاده از نخ های مرغوب در بافت فرش ماشینی یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کیفیت فرش است. مرغوبتری فرش های ماشینی 9 متری با نخ اکریلیک هیت ست شده بافته می شوند.

قیمت فرش 9 متری

قیمت فرش ماشینی به شانه و تراکم و جنس نخ مورد استفاده در بافت آن بستگی دارد. هرچه شانه و تراکم فرش زیاد شود. قیمت آن نیز افزایش می یابد. فرش هایی که با نخ اکریلیک بافته می شوند از فرش هایی که با نخ پلی استر گرانتر می باشند.

 به طور کلی فرش های 9 متری از سایر ابعاد استاندارد فرش گرانتر است. زیرا عرض دستگاه های بافنده فرش ماشینی 3 متر است. فرش 9 متری در عرض 2.5 متری بافته می شود. لذا مقداری از عرض فرش به صورت ضایعات درمی آید. به همین علت معمولا تولیدکنندگان فرش ماشینی مبلغی را به خاطر این موضوع به مبلغ فرش 9 متری اضافه می کنند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.





:: برچسب‌ها: قالی کاشان , فرش طرح افشان , ترامک فرش , فرش شانه , خرید فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: