فرش شنل چیست؟
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

از جديدترين محصولات فرش ماشيني فانتزي عرضه شده در بازار شنل مي باشد كه به همين دليل ما در اين مقاله توضيح خواهيم داد فرش شنل چيست و آيا فرش شنل خوبه يا خير تا بهترين خريد را براي كفپوش خانه خود داشته باشيد.
محصولات فرش شنل كه نام ديگرش فرش بلژيكي است در سال هاي گذشته به بافت رسيده و داراي طراحي مدرن با رنگ‌بندي شاد براي دكور هاي مدرنيته و شاد مي باشد كه قادر است در زيباتر كردن دكور خانه شما تاثير بسيار زيادي را قرار بدهد.

 در صورتي كه بخواهيد محصولات فرش شنل را در يك دسته بندي خاص قرار بدهيم بايد بگوييم كه شنل فرش در دسته محصولات فرش مدرن قرار داده مي‌شود كه كنار اين محصولاتي همچون فرش شگي ، گليم ، گرد ، گبه و… قرار داده شده است.
طرح هاي متنوع به كار رفته شده در فرش فانتزي شنل باعث شده است كه شما با هر سليقه اي كه باشيد از بين رنگ‌بندي هاي شاد عرضه شده براي محصولات فرش ماشيني شنل اقدام به خريد آن كنيد.

فرش شنل چيست !

در پاسخ به پرسش اينكه فرش شنل چيست ؟ بايد گفت محصولات فرش شنل از جمله كفپوش هايي مي باشد كه در دسته بندي فرش فانتزي و مدرن قرار داده شده است و داراي طراحي شيك و مدرن مي باشد.

در صورتي كه از طرح هاي اسليمي و سنتي خسته شده ايد و به دنبال فرشي با كيفيت با طراحي مدرنيته مي باشيد تا آن را در پذيرايي و يا روي راه پله هاي خانه پهن كنيد ، از بهترين انتخاب ها براي شما فرش شنل است.

 

از مزيت هاي فرش شنل مي توان به :

 وزن بسيار مناسب آن : اشاره داشت كه جابجايي فرش را نيز آسان كرده است و با اين فرش به راحتي شما مي توانيد اقدام به تغيير دادن دكوراسيون نماييد

قيمت بسيار مناسب فرش شنل : محصولات فرش شنل به صورت ارزان مي باشد و قيمت فرش شنل در ابعاد مختلف آن حتي در سال 98 بسيار ارزان و مناسب است كه مي توانيد آن را در ليست قيمت منتشر شده مشاهده كنيد.

طرح و نقشه شنل متنوع است :  محصولت فرش شنل به صورت متنوع در طرح و رنگبندي هاي متنوع در ابعاد مختلف به بافت رسيده است و به همين دليل شما با هر سليقه اي باشيد و يا حتي مشكل پسند نيز باشيد مي توانيد فرش شنل فانتزي فروشگاه زر فرش را خريداري كنيد.

 

كيفيت فرش شنل چيست !

محصولات فرش شنل از جنس ويكسوز به توليد رسيده اند و براي پشت فرش نيز از لاتكس استفاده شده است كه اين موضوع نيز باعث چسبيده شدن فرش به زمين سراميكي خواهد شد و از ليز خوردن فرش روي سراميك جلوگيري ميشود.

در خيلي از فرش ها از لاتكس استفاده نمي‌شود و علت اينكه در محصولات فرش شنل از لاتكس استفاده شده است ، وزن بسيار سبك و مناسب اين فرش مي باشد كه باعث ليز خوردن كفپوش بر روز زمين سراميكي مي‌شود.

لاتكس افتاده شده در فرش شنل باعث افزايش طول عمر محصولات فرش شنل شدن و ماندگاري بسيار بالايي را فرش فانتزي شنل براي دكور خانه مي تواند داشته باشد.

در صورتي كه مي‌خواهيد شست و شوي فرش شنل را انجام دهيد بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه ظرافت اين فرش بسيار بالا مي باشد و در صورتي كه در اين كار تخصصي نداريد براي شست و شوي فرش شنل فانتزي مي توانيد قالي را به مراكز شست و شوي فرش شنل بسپاريد.

 

ويژگي فرش شنل چيست !

محصولات فرش شنل بسيار لطيف مي باشد و به صورت ضد لك نيز مي باشد كه به همين دليل در صورتي كه لك شدن فرش مورد اذيت شما بوده است خريداري فرش شنل ضد لك انتخابي بسيار عاقلانه خواهد بود.

در ادامه ويژگي هاي فرش فانتزي شنل بايد گفت كه اين فرش بدون پرز بوده و به علت استفاده از لاتكس در ساختار فرش بسيار مقاوم نيز مي باشد.

فرش شنل به صورت ضد چروك بوده و بسيار نرم مي باشد كه با كشيدن دستتان بر روي فرش اين لطافت را مي توانيد از فرش جذب كنيد.

 طرح هاي گل برجسته اين فرش فانتزي بسيار زيبا و دلربا مي باشد ، به صورتي كه با پهن كردن آن در دكور خانه مي توانيد نظر هر سخت پسندي را به خود جلب كند.





:: برچسب‌ها: فرش , فرش کاشان , قالی کاشان , فرش شنل , فرش شگی , فرش جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: