نوشته شده توسط : الهام مهرجو

چرا فرش 1200 شانه کاشان را خریداری کنم؟

فرش 1200 شانه کاشان یکی از محبوبترین دسته فرش های ماشینی کاشان است. محبوبیت این فرش ها نزد خریداران به دلیل ریزبافت بودن و زیبایی این فرش ها است. خریدارانی که به دنبال تزیین فضای خانه خود به کمک یکی از جدیدترین تکنولوژی های بافت فرش ماشینی در دنیا هستند به سراغ فرش 1200 شانه کاشان می روند. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره فرش 1200 شانه و برخی از تولیدکنندگان آن، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

فرش 1200 شانه، ریزبافت و زیبا با تنوع طرح و رنگ

در بالا به این نکته اشاره کردیم که فرش 1200 شانه، یکی از محبوبترین دسته فرش های ماشینی از نظر ریزبافت بودن و زیبایی است. چون فرش 1500 شانه در ریزبافت بودن و زیبا بودن سرآمد بازار فرش است، شاید به نظر برسد که اگر خریداری به دنبال یک فرش ریزبافت می گردد، باید به سراغ فرش 1500 شانه برود. لزوما این طور نیست.

تعداد اندکی از تولیدکنندگان فرش ماشینی، فرش 1500 شانه تولید می کنند که فرش محتشم کاشان و فرش خاطره کویر کاشان از این دسته شرکت ها هستند.

بنابراین تنوعی که در طرح و رنگ فرش 1200 شانه وجود دارد، در فرش 1500 شانه به چشم نمی خورد. اگر در گالری فرش های 1200 شانه مجموعه قالی کاشان چرخی بزنید، با ما هم عقیده می شوید که فرش 1200 شانه تقریبا می تواند هر سلیقه ای را به سمت خود جذب کند.

کارخانه های فرش کاشان تولیدکننده فرش 1200 شانه

کارخانه های معتبر و نام آشنایی در زمینه تولید فرش 1200 شانه در کاشان و آران و بیدگل کار می کنند. در ادامه مطلب به معرفی برخی از معتبرترین آن ها خواهیم پرداخت.

فرش محتشم کاشان

برند فرش محتشم کاشان متعلق به شرکت “نساجی هدیه البرز مشهد” می باشد که با مدیریت جناب آقای حسین رحیمی در سال 1375 تاسیس شد. فرش محتشم جزو برندهای مطرح فرش ماشینی کاشان است و مهمترین علت آن پایبندی این کارخانه به تولید فرش های با کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی در تولید فرش ماشینی است.

در مطالب بعدی بیشتر درباره فرش محتشم کاشان صحبت خواهیم کرد.

فرش بزرگمهر کاشان

برند فرش بزرگمهر متعلق به شرکت “صنایع نساجی شهاب” است که در سال 1374 شروع به فعالیت کرده. این شرکت با تمرکز بر تولید فرش هایی با کیفیت جهانی و با توجه به تنوع بالای طرح و شانه بافت فرش به سرعت توانست جزو برندهای مطرح در صنعت فرش ماشینی جای بگیرد. تا جایی که در حال حاضر فرش های تولیدی این شرکت به بیش از 25 کشور جهان صادر می شود.

با ما در این وبلاگ همراه باشید تا در آینده بیشتر کارخانه فرش بزرگمهر را به شما معرفی کنم.

فرش عقیق کاشان

برند فرش عقیق متعلق به شرکت “نگین مشهد فتاح” است که در سال 1362 با ظرفیت تولید 10 هزار متر مربع در سال شروع به فعالیت کرد.

این مجموعه با چشم انداز بازارهای جهانی از همان ابتدا اقدام به تولید فرش های با کیفیت برتر و ممتاز در سطح جهانی نموده است و حتی در انتخاب نوع الیاف (100% اکریلیک هیت ست شده) و تجهیزات بافت فرش ماشینی همواره از برترین برندهای جهانی (مانند کمپانی وندویل بلژیک) استفاده کرده تا بتواند در صحنه رقابت جهانی با قدرت ظاهر شود.

در مطالب بعدی بیشتر به فرش عقیق کاشان خواهیم پرداخت.

 

در مطلب بعدی ویژگی های فرش 1200 شانه کاشان را بیان می کنم تا شاید بتواند برای انتخاب فرش مورد نظر شما مفید باشد.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , قالی کاشان , فرش 1200 شانه , فرش زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مهر 1398 | نظرات ()