نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش کاشان

این روزها شاید کمتر کسی رو بشه پیدا کرد که نام فرش کاشان رو نشنیده باشه. سال ها سابقه در زمینه تولید فرش دستباف و ماشینی و تنوع فراوان موجود در طرح های فرش ماشینی، فرش کاشان رو به یکی از محبوب ترین فرش های ایران تبدیل کرده. در سال های اخیر، افزایش تعداد کارخانجات فرش ماشینی کاشان موجب افزایش رقابت در تنوع و کیفیت فرش ماشینی شده. برندهای نام آشنایی مثل فرش بزرگمهر، فرش محتشم، فرش عقیق، فرش نیاوران و برندهای دیگر، رونق فراوانی به بازار فرش ماشینی کاشان در سراسر کشور بخشیده.

قالی کاشان

مجموعه قالی کاشان سال هاست که در زمینه خرید اینترنتی فرش کاشان فعالیت داره. سایت قالی کاشان با طراحی زیبا و با قابلیت استفاده آسان، امکان انتخاب بین انواع فرش ماشینی و طرح ها و رنگ های متنوع فرش ماشینی رو به خریدار میده. دسته بندی فرش ماشینی از نظر تراکم، مثل فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه به خریدار فرش ماشینی کمک می کنه تا فرش مورد نظر خودش رو راحت تر انتخاب کنه. گلیم فرش و فرش کودک و انواع دیگر فرش ماشینی در سایت قالی کاشان به فروش می رسه. علاوه بر این که به منظور آشنایی خریداران فرش ماشینی با اصطلاحات، انواع و فاکتورهای مهم در خرید فرش، سایت قالی کاشان اقدام به انتشار مقالاتی تحت عنوان آکادمی فرش کرده. این که این مقالات چه جوری می تونن به شما در انتخاب فرش مورد علاقه تون کمک کنند، در ادامه به این مسئله می پردازیم.

خرید اینترنتی فرش

برای خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان یا هر سایت دیگه ای نیاز دارید که اطلاعات مناسبی درباره فرش ماشینی داشته باشید. بدون داشتن این اطلاعات مقایسه قیمت بین فروشگاه های مختلف فرش ماشینی غیرممکنه. منظورم اینه که فکر نکنید می تونید به یک فروشگاه سر بزنید و قیمت فرش 700 شانه طرح افشان گل فرنگ فرش محتشم رو بپرسید و اون رو با فروشگاه دیگه مقایسه کنید. مقایسه قیمت به این سادگی نیست. با وجود رقابت زیاد بین تولیدکنندگان و فروشندگان فرش ماشینی شما باید بتونید اصالت فرش ماشینی مورد نظر خودتون رو تشخیص بدید. به این مفهوم که مثلا اگر یک فروشنده، فرشی رو به عنوان فرش محتشم به شما معرفی کرد، شما باید بتونید مطمئن باشید که این فرش، محتشم هست و از کارخانه بی نام و نشانی با نام برند فرش محتشم به شما عرضه نمیشه. علاوه بر اون شما باید بدونید که چه نکاتی بر روی قیمت فرش ماشینی تاثیرگذار هستند. بعضی از فروشندگان فرش ماشینی ادعا می کنند که فلان فرش قیمت بالاتری داره چون طرح پرفروشیه. و این در حالیه که طرح فرش تاثیری در قیمت اون نداره. علاوه بر این که همه فرش هایی که مثلا به عنوان فرش 700 شانه به فروش می رسند، کیفیت یکسانی ندارند.

باور کنید یا نکنید بعضی ها از فروشندگان فرش ماشینی هستند که قیمت پیشنهادی اون ها برای فرش های ماشینی مورد ادعاشون حتی از خرید فرش به قیمت درب کارخانه که مجموعه قالی کاشان ارائه میده کمتره. چرا؟ دلیلش ساده است. چون فرشی که می فروشن همونی نیست که ادعا می کنند و همون فرش رو شما از مجموعه قالی کاشان با قیمت خیلی پایین تری میتونید خریداری کنید. می پرسید چه جوری تشخیص بدم که ادعای فروشنده درسته یا نه؟ با ما همراه باشید تا شما رو به یک متخصص خرید فرش ماشینی تبدیل کنیم.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , خرید اینترنتی فرش , قالی کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()