نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

یکی از فرش های ماشینی فرش گرد یا بیضی می باشد. فرش های گرد همان طور که نمونه آن را در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید کاربرد زیادی را دارد. شما می توانید از آن در اتاق خواب، سالن پذیرایی، راه رو و قسمت های دیگر استفاده کنید. فرش های گرد با قطر های متفاوتی توسط تولید کنندگان بافته می شوند. طرح های این محصولات به صورتی می باشد که نقشه اصلی فرش را با استفاده از برنامه های طراحی که توسط نقشه کشان مدیریت می شود به صورت گرد تبدیل می کنند. اگر فرش دارای ترنج باشید، ترنج فرش در مرکز قرار گرفته و باقی نقش و نگار در اطراف آن جای گذاری می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما در ادامه این مقاله فرش کاشان همراه باشید.

فرش گرد و بیضی

فرش گرد یکی از مدرن ترین پوشش برای خانه های کلاسیک و سبک مدرن محسوب می شود. به صورتی که اگر شما به دنبال یک طراحی متفاوت باشید می توانید از فرش گرد در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید. در خانه های مجلل و بزرگ در مرکز سالن پذیرایی از فرش گرد استفاده شده و انواع مبلمان در دور فرش چیده می شود. این دکوراسیون خانه شما را باشکوه تر جلوه خواهد داد. همچنین می توانید از فرش گرد در زیر میز های غذاخوری گرد استفاده کنید. و طریقه استفاده از آن به صورتی می باشد که ابعاد فرش بزرگ تر از ابعاد میز باشد. به گونه ای که هنگام نشستن مخاطب بر روی صندلی ها پاهای او بر روی فرش قرار گرفته و احساس خوبی را به او منتقل کند.

فرش ماش گرد و بیضی با میزان شانه و تراکم های مختلفی بافته می شود. مانند فرش های مستطیلی شکل. هر چه تراکم درفرش ماشینی افزایش پیدا کند ظرافت فرش بیشتر شده و فرش نازک تر می شود. پس توجه داشته باشید که اگر به دنبال فرش گرد با ارتفاع خاب بالا می باشید می توانید از سه محصول فرش 500 شانه یا همان فرش های طرح 700، فرش 700 شانه واقعی و در انتها از فرش 1000 شانه استفاده کنید.

در کنار آن اگر مایل به خرید فرش با ظاهر دستباف گونه و تراکم بالا می باشید به شما پیشنهاد می کنم از فرش های 1200 شانه، فرش 1500 شانه و 1600 شانهاستفاده کنید. که هر کدام به ترتیب از تراکم نسبتا کم  رو به بالا می باشند. همچنین الیاف هر یک از فرش های ماشینی متفاوت می باشد. حتی شما می توانید فرش های فانتزی و مدرن را به صورت گرد و بیضی و یا حتی اشکال دیگر فانتزی در دکوراسیون خانه خود به کار ببرید. مرغوب ترین الیاف بافت فرش های ماشینی الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف در صدر جدول نخ های فرش قرار گرفته و پس از آن می توان به ورجین، پلی استر، پلی پروپیلن و پلی اوژن اشاره داشت. 

از ویژگی های این الیاف می توان به ضد حساسیت و عدم پرزدهی اشاره کرد. به همین دلیل افراد در هنگام فرش های ماشینی خرید فرش با الیاف صد در صد اکریلیک را در اولویت خرید خود قرار می دهند. توجه داشته باشید فرش های گرد می توانند به صورت مستقل در دکوراسیون خانه یا به عنوان کناره در قسمت های دیگ خانه استفاده شوند. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای سفارش فرش گرد با قطر مورد نظر شما، پیشنها می کنم به سایت قالی کاشان مراجعه گرده و در قسمت فروشگاه طرح خود را انتخاب کنید. سپس با دسترسی به پشتیبانی این سایت می توانید فرش گرد خود را با ابعاد مورد نظر سفارش دهید. توجه داشته باشید که در سایت قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی برای مشتریان گرامی عرضه شده است. فرش های ماشینی در فروشگاه قالی کاشان بهقیمت درب کارخانه عرضه شده و ارسال ان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , فرش گرد , فرش بیضی , قالی کاشان , فرش ماشینی , فرش زیبا , فرش باکیفیت , فرش ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()