نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش وینتیج،فرش جدید کاشان،فرش کهنه نما،فرش پتینه،فرش وینتیج کاشان

ترند روز فرش مدرن

همه ما به دنبال بهترین ها می باشیم. دکواسیون یکی از مورادی است که اصولا برای تمام افراد بسیار مهم می باشد. چرا که نشان دهنده سلیقه طرف مقابل می باشد. به همین منطور تولید کنندگان فرش ماشینی مطابق تمام سلیقه ها در حال تولید فرش ماشینی می باشند. یکی از انتخاب ها برای افراد خاص پسند فرش های کهنه نما می باشد. فرش کهنه نما در سال های اخیر توسط کارنجات فرش ماشینی تولید شده است. نام دیگر این فرش های زیبا وینتیج می باشد. در لاتین وینتیج به معنای عتیقه و قدیمی است. به دلیل زمینه فرش و تیره و روشنی های موجود روی آن این محصولات شباهت بسیاری را به فرش های دستباف پاخورده نیز دارند.  

به همین منظور ترند چند سال اخیر بوده و به مرور زمان محبوبیت بیشتری را در دکوراسیون های امروزی پیدا می کند. پایه اصلی در فرش های وینتیج رنگ آن می باشد. به صورت کلی در این محصولات از رنگ های خنثی استفاده می شود. مانند طوسی، سفید و مشکی.

چرا که تمام رنگ ها با طیف رنگ های خنثی به راحتی ست شده و هماهنگی دارند. در فرش های وینتیج از دو طرح استفاده می شود. طرح های تلفیقی که ترکیبی از طرح مدرن و کلاسیک می باشد و طرح های مدرن که با اشکال هندسی ترکیب شده است.

این محصولات برای تمام دکوراسیون ها نیز مناسب و زیبا می باشد. اگر قصد چیدمان دکوراسیون مدرن را نیز دارید. خرید فرش وینتیج را در اولویت خرید خود قرار دهید. شما  می توانید با این فرش زیبا رنگ و روی تازه ای به منزل خود ببخشید به صورتی که تمام چشم ها به آن خیره بماند. و جلوه منزلتان چندین برابر شود.

این محصولات به دلیل زیبایی بیش از اندازه در تمام ابعاد بافته می شوند. ابعاد استانداردی که توسط تولید کنندگان بافت می شود شامل فرش 12 متری، فرش 9 متری، فرش 6 متری و انواع سایز قالیچه و پادری می باشد. برای سفارش سایز های ناقواره یا ابعاد غیر استاندارد متراژ مورد نظرتان را به پشتیبانی شرکت مورد نظر ارسال کرده و در زمان تعیین شده فرش خود را تحویل بگیرید.

الیاف موجود در فرش وینتیج

یکی از مهمترین مواردی که در قیمت و کیفیت فرش ماشینی تاثیر گذار است الیاف یا نخ می باشد. الیاف فرش ماشینی بسیار متنوع می باشد. و هر کارخانه متناسب با محصول تولید شده از الیاف گوناگونی استفاده می کند. یکی از الیاف بسیار باکیفیت اکریلیک می باشد. الیاف اکریلیک از فرش شما در برابر تمام آسیب های احتمالی محافظت می کند. پس قبل از خرید فرش ماشینی از الیاف آن کاملا اطمینان پیدا کنید. لازم به ذکر است فرش های وینتیج با توجه به میزان شانه و تراکم نیز قیمت گذاری می شوند. و هرچه میزان تراکم فرش بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

فرش وینتیج،فرش جدید کاشان، فرش وینتیج کاشان،فرش کهنه نما، پتینه

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش ماشینی در طرح های کلاسیک، فرش وینتیج، فرش کودک، فرش مدرن و ... ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. فروشگاه قالی کاشان یکی از مجموعه های اینترنتی معتبر می باشد که دارنده نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب اینترنتی می باشد. در قالی کاشان ارسال تمام محصولات برای شما مستقیم از کارخانه می باشد. همچنین قیمت محصولات مقرون به صرفه می باشد. با خرید از این مجموعه اینترنتی زیبایی را به منزل خود هدیه بدهید.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , قالی کاشان , فرش ماشینی , فرش وینتیج , فرش کهنه نما , فرش ارزان , فرش مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()