تخفیف واقعی فروش فرش با خرید از کارخانه های فرش کاشان
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

تخفیف واقعی فروش فرش با خرید از کارخانه های فرش کاشان

با افزایش چندبرابری قیمت فروش فرش کاشان طی یک سال گذشته، افراد زیادی به دنبال یافتن فروشگاه هایی هستند که دارای طرح های تخفیف فروش فرش هستند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام قالی کاشان، یک راه دیگر هم برای خرید ارزان و با تخفیف بالای فرش وجود دارد، و آن خرید مستقیم فرش از کارخانه تولید کننده فرش کاشان می باشد. با مطالعه این متن می توانید فرش خود را با بالاترین تخفیف ممکن خریداری کنید.

تخفیف های تقلبی در بازار فروش فرش کاشان!

حتما شما هم شنیدید که هیچ ارزونی بی علت نیست! در بازار فروش فرش کاشان هم همین مطلب صادقه و هیچ تخفیف فرشی بی علت نیست! متاسفانه بسیاری از تخفیف هایی که در فروش فرش می بینید تقلبی هستند! اما منظور ما از تخفیف تقلبی چیست؟!

در بازار چند نوع تقلب در تخفیف فرش مشاهده می شود. یکی از رایج ترین انواع تقلب اعلام قیمت غیر واقعی است. برای مثال فرض کنید که قیمت یک فرش خاص در اصل تنها ۲ میلیون تومان باشد.فروشنده متقلب قیمت فرش را ۳ میلیون تومان اعلام می کند و بعد به شما می گوید که این فرش ۵۰۰ هزار تومان تخفیف ویژه دارد! در چنین حالتی فرشی را که تنها ۲ میلیون تومان قیمت داشته با این تخفیف تقلبی به شما ۲ میلیون و پانصد هزار تومان می فروشد!

نوع دیگری از تخفیف فرش مربوط به فروش فرش های قدیمی (ته انباری) به عنوان فرش نو می باشد. برخی از فروشندگان فرش هایی که سالها در انبار یک شرکت مانده و فروش نرفته را با قیمت بسیار پایین خریداری می کنند و به عنوان فرش نو و ضمانت دار به مشتریان می فروشند ولی متاسفانه این نوع فرش ها هیچ گونه ضمانتی از طرف کارخانه های فرش کاشان ندارند و اگر فرش مشکلی داشته باشد و یا طی مدتی دچار مشکل شود (مثل پوسیدگی به علت فرسوده شدن در انبار که معمولا بعد از شستشوی فرش مشخص می شود) به هیچ وجه قابل  تعویض کردن نیست! و چون فروشنده از این مطلب اطلاع دارد بعد از فروش فرش تمام مشکلات را به خریدار مرتبط کرده و زیر بار ضمانت تعویض فرش نمی روند!

ضمن اینکه چون طرح فرش های ته انباری قدیمی است و مجددا توسط کارخانه های فرش کاشان بافته نمی شود به قول معروف بدون پشتوانه هستند! به این معنا که اگر شما در آینده قصد داشته باشید که فرشی مثل فرش قبلی خریداری کنید تا با دکوراسیون منزلتان ست باشد نمی توانید همان طرح و نقش فرش را در بازار پیدا کنید.

نوع دیگری از تقلب در تخفیف فرش مربوط به فروش فرش های با تراکم پایین تر به جای فرش اصلی می باشد! که متاسفانه این نوع تقلب در بازار فروش فرش بسیار مشاهده می شود! در این حالت فروشنده با استفاده از مارک های تقلبی مثلا فرش ۷۰۰ شانه را به جای فرش ۱۰۰۰ شانه به مشتری می فروشد! که البته راه تشخیص این نوع تقلب بسیار آسان است!

برای تشخیص شانه فرش کافی است یک خط کش ساده را در پشت فرش قرار دهید و تعداد گره های موجود در عرض فرش را بشمارید. یک فرش ۷۰۰ شانه باشد در هر متر از عرض فرش ۷۰۰ گره (یا در هر ۱۰ سانتی متر ۷۰ گره) داشته باشد.

به همین ترتیب در هر متر از عرض فرش ۱۰۰۰ شانه ۱۰۰۰ گره و ۱۲۰۰ شانه ۱۲۰۰ گره باید وجود داشته باشد. پس پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید فرش ماشینی یک خط کش همراه خود داشته باشید!

کجا می توان فرش را با تخفیف واقعی خرید؟!

در بازار فروش فرش هم مثل هر بازار دیگری اگر شما بتوانید فرش را مستقیما از کارخانه های فرش کاشان خریداری کنید بیشترین تخفیف واقعی را به دست آورده اید! در برخی موارد مشاهده شده که قیمت فرش در بازار نسبت به قیمت کارخانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد بیشتر است! ضمن اینکه وقتی شما فرش را مستقیما از کارخانه خریداری کرده باشید از اصالت و کیفیت فرش و همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش آن اطمینان کامل دارید.

اما سفر به کاشان آن هم با وجود محدودیت های خاصی که به خاطر بیماری کرونا در رفت و آمد و سفرهای بین شهری وجود دارد کار راحتی نیست! و البته شاید برای برخی از دوستانی که در فاصله های بسیار دوری از شهر کاشان زندگی می کنند اصلا امکان پذیر نباشد! اما نکته مهم اینجاست که شما برای خرید مستقیم فرش از کارخانه های کاشان نیازی به سفر به کاشان ندارید!

سایت قالی کاشان که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن و تجارت می باشد، این امکان را فراهم کرده تا هر فرد از هر جای ایران بتواند فرش مورد نیاز خود را از برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان خریداری کرده و پس از خرید فرش به قیمت درب کارخانه، فرش خود را به صورت مستقیم با باربری از کارخانه بافنده فرش در شهر محل سکونت خود دریافت کند.

اگر از قیمت فرش در بازار اطلاع داشته باشید با یک نگاه کوتاه به قیمت های درج شده در سایت قالی کاشان به راحتی متوجه تفاوت بالای قیمت فرش از کارخانه تا بازار می شوید!

همچنین در این سایت این امکان جالب فراهم شده تا شما بتوانید فرش خود را به صورت اختصاصی در طرح و اندازه دلخواه به کارخانه فرش سفارش داده و فرشی خریداری کنید که هیچ نمونه دیگری در جهان ندارد و تنها برای شما بافته شده است!





:: برچسب‌ها: فرش کاشان، قالی کاشان، خرید فرش ، قیمت فرش، فرش 1200 شانه ، فرش 1500 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 700 شانه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: