فرش زمینه طوسی
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

                                                                                     

گسترش صنعت فرش ماشینی باعث بوجود آمدن طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی شده است. در گذشته بیشتر فرش ها زمینه قرمز یا به اصلاح بوم گلی بودند. اما امروزه تنوع در رنگ های فرش به اندازه ای شده که بسیاری از خریداران فرش را سردرگم کرده است. فرش زمینه طوسی یکی از جدیدترین رنگ ها در زمینه فرش است. که در سال های اخیر طرفدارن بیشماری را پیدا کرده است.

فرش زمینه طوسی دارای طیف های مختلفی است. فرش زمینه فیلی، فرش زمینه نقره ای یا سیلور وفرش دلفینی و فرش ذغالی از طیف های این فرش زیبا هستند. که از روش تا تیره در بازار فرش ماشینی موجود هستند. این فرش ها جدیدترین رنگ فرش به شمار می روند. رنگ فرش سال 99 و 1400 طیف های مختلف رنگ طوسی انتخاب شده است.

دراین مقاله پیرامون این فرش زیبا بحث خواهیم کرد. و اطلاعات لازم را قبل از خرید فرش زمینه طوسی دراختیار شما قرارخواهیم داد .

ویزگی های فرش زمینه طوسی

فرش زمینه طوسی از فرش های جدیدی است که در سال های اخیردر طیف های مختلف از روشن تا تیره بافت شده و به بازار عرضه می شود. این فرش جزو یکی از فرش های پرفروش ماشینی محسوب می شود. که چندسالی ست که به عنوان رنگ ترند برای فرش شناخته می شود. می توان گفت یکی ازعلت های پرطرفداربودن فرش زمینه طوسی این است که طوسی یک رنگ خنثی است که با اکثر رنگ ها هماهنگ می شود.

فرش زمینه طوسی دارای طیف های مختلفی از روشن تا تیره است. طیف های مختلف این فرش شامل : نقره ای یا سیلور، فیلی، دلفینی، طوسی، دودی وذغالی است.

فرش زمینه طوسی در دکوراسیون

رنگ طوسی در دکوراسیون یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست. از آن جا که این رنگ جزو رنگ های خنثی است با اکثر رنگ ها در دکوراسیین هماهنگ می شود لذا درسبک های مختلف دکوراسیون کاربرد دارد. در دکوراسیون های مدرن بیشتر از طرح های مدرن و رنگ های روشن استفاده می شود. لذا فرش زمینه نقره ای و طوسی روشن برای این دکوراسیون ها بسیار مناسب است.

از طرح های اصیل با رنگ های طوسی روشن و نقره ای می توان در سبک مدرن و مدرن – کلاسیک نیز استفاده نمود. فرش های زمینه فیلی و دلفینی و ذغالی با طرح های اصیل در دکوراسیون های کلاسیک و مجلل کاربرد دارد. در نظر گرفتن ابعاد منزل و میزان نورگیری آن در انتخاب طیف های رنگ فرش طوسی دارای اهمیت است.

اگر فضایی که برای ان فرش طوسی درنظرگرفته اید. دارای ابعاد کوچکی است یا نورگیری کمی دارد. بهتر است از فرش زمینه نقره ای و طوسی روشن استفاده کنید. اگر ابعاد فضای موردنظرتان بزرگ است و نور گیری خوبی هم دارد. می توانید از فرش های زمینه فیلی و ذغالی به راحتی استفاده کنید.

انتخاب فرش زمینه طوسی برای آشپزخانه انتخاب هوشمندانه ایست. بخصوص اگر وسایل برقی مثل یخچال و ماشین لباسشویی و ... رنگ استیل یا سیلور داشته باشند. ازطیف های تیره این فرش می توان برای راهروها و مکان های شلوغ و پررفت و آمد مثل نشمین نیز استفاده نمود.

فرش زمینه طوسی با طرح های ویژه کودک برای اتاق خواب کودکان انتخاب خوبی است. چون دیرتر کثیف می شود. طیف های مختلف فرش زمینه طوسی را می توان برای اتاق خواب انتخاب کرد. اما رنگ های روشن تراین فرش آرامش بخش تر خواهند بود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.





:: برچسب‌ها: جدیدترین رنگ فرش، فرش زمینه نقره ای، فرش 1500 شانه ، تراکم فرشخرید اینترنتی فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: