فرش شگی فلوکاتی پرزبلند زمینه قرمز کاشان
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش شگی یا پرز بلند از کارخانه قالی کاشان

امروزه یکی از پر تنوع ترین محصولات فرش های مدرن و فانتزی می باشند. این محصولات شامل های زیر مجموعه های زیادی بوده و طرح های گوناگونی در هر محصول در حال تولید می باشد. این محصولات شامل فرش فانتزی و مدرن، فرش شگی یا پرزبلند، فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج، فرش فریز، فرش شنل و... می باشد. در این مقاله قصد آشنایی با فرش شگی فلوکاتی را داشته و قصد داریم شما را با این محصول زیبا آشنا کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش شگی فلوکاتی قرمز

فرش های شگی به دو دسته ساده  فلوکاتی تقسیم می شوند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید فرش های شگی فلوکاتی سطحی با رنگ یک دست را دارند. اما فرش های شگی دارای طرح های سه بعدی بوده و با طرح های گوناگون بافته و به بازار عرضه می شوند. این فرش زیبا 320 شانه با تراکم 700 می باشد. بلندی پرز های این فرش به 49 میلی متر می رسد. به دلیل پرز های بلند سطح فرش بسیار نرم و لطیف بوده و راه رفتن بر روی ان باعث ایجاد آرامس فراوان در افراد می شود. از این فرش در سالن های نشیمن و اتاق خواب ها استفاده می شود. از آنجایی که اتاق خواب برای افراد یک محیط شخصی محسوب شده و محلی برای استراحت می باشد، انتخاب فرش شگی فلوکاتی بهترین انتخاب برای محیط اتاق شما خواهد بود.

این فرش زیبا در ابعاد مختفی از جمله فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. حتی شما می توانید از ابعاد کوچک این فرش به عنوان قالیچه یا پادری در محل های گوناگون استفاده کنید. همچنین اگر به تولید کنندگان فرش شگی سفارش بافت این محصول در ابعاد غیر استاندارد را بدهید در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را تحویل خواهید گرفت. رنگ قرمز این فرش به محیط خانه شما روح بخشیده و آن را زیبا تر جلوه خواهد داد.

فرش های شگی به صورت اشکال گوناگونی بافته و روانه بازار می شوند. به همین دلیل اگر به فروشگاه های فرش در سطح شهرتان مراجعه کنید این محصول را در قالی اشکال هندسی مانند دایره، مربع، مستطیل یا اشکال فانتزی مشاهده خواهید کرد. الیاف به کار رفته در فرش های شگی فلوکاتی از پلی استر بمی باشد. پلی استر یک نوع الیاف مرغوب و ارزان در صنعت فرش ماشینی به شمار می رود. از این الیاف بیشتر در فرش های مدرن و فانتزی همانند فرش های شگی استفاده می شود. به همین دلیل درخشندگی فرش افزایش یافته و پرز های فرش شگی درخشان تر در چشم مخاطب جلوه خواهد کرد.

اگر در محیط خانه شما رفت و آمد زیاد بوده یا در معرض آلودگی فراوانی می باشد از محصولی دیگر برای پوشش خانه خود استفاده کنید. چرا که در فرش های شگی به دلیل پرزهای بلند آلودگی در بافت فرش نفوذ کرده و تمیز کردن آن کار بسیار دشواری می باشد. همچنین در برابر رفت و آمد فراوان پرزهای فرش دچار کوبیدگی خواهد شد. در نظر داشته باشید که کیفیت فرش های فلوکاتی بالا تر از فرش های شگی ساده می باشد. و به همین دلیل مدت زمان طولانی تری را برای شما کار کرده و زیبایی خود را حفظ می کند.

قیمت فرش در محصولات شگی بسیار ارزان می باشد. چرا که شامل شانه و تراکم پایینی می باشد. به همین منظور شما می توانید پس از آسیب فرش یا کوبیده شدن پرز های آن، با کم ترین قیمت مجددا آن را خریداری کرده و زیبایی را به محیط خانه خود ببخشید. این فرش زیبا در رنگ های مختلفی تولید شده و شما می توانید طبق سلیقه خود آن را تهیه کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش های شگی یا هر محصول دیگری از فرش ماشینی ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و فرش مورد پسندتان را با کم ترین قیمت خریداری کنید. به دلیل ارسال محصول مستقیم از کارخانه در مجموعه قالی کاشان، قیمت محصولات بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد. هچنین مجموعه قالی کاشان به منظور رفاه مشتریان ارسال رایگان به سراسر ایران به فراهم کرده است. با خرید از مجموعه اینترنتی قالی کاشان زیبایی و کیفیت را به خانه خود هدیه کنید.





:: برچسب‌ها: فرش شگی , فرش پرز بلند , فرش نرم , فرش مدرن , فرش زیبا , فرش خاص , فرش جدید , قالی کاشان , فرش ماشینی جدید , فرش کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: