نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش طرح اصفهان،فرش زمینه کرم،فرش زمینه بژ،فرش برای پذیرایی،فرش سالن پذیرایی

نکات زیادی در قرار گیری فرش برای هر قسمت از خانه وجود دارد که اگر به هر کدام از آنها اهمیت بدهید دکوراسیونی زیبا همراه با جلوه ای بی نظیر را خواهید داشت. در این مقاله شما را  با این ویژگی ها و نکات آشنا خواهیم کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چیدمان فرش در منزل

-برای خرید فرش در سالن غذا خوری باید این مسئله را در نظر بگیرید که فرش خود را به گونه ای انتخاب کنید که از حدود ابعاد میز 70 سانتی متر بیشتر باشد. تا هنگامی که مخاطب بر روی صندلی نشسته و پاهای خود را بر روی زمین گذاشت با قرار گرفتن آنها بر روی فرش حس خوبی در فرد ایجاد شود.

-اگر مایل هستید برای پوشش جلوی مبلمانتان از فرش استفاده کنید پیشنهاد می شود به جای استفاده از دو عدد فرش با یک طرح، از یک فرش تک استفاده نمایید. چرا که جلوه ای یک فرش تک دارد از یک جفت فرش بیشتر می باشد.

-در گذشته از یک قالی با ابعاد بزرگ برای پوشش اتاق خواب استفاده می شد. اما با قوانین امروزی سعی کنید از فرش های شگی یا فرش هایی با ابعاد کوچک برای کنار تخت استفاده کنید. چرا که این دکوراسیون بسیار زیبا تر در چشم مخاطب جلوه خواهد کرد.

-اگر در مکانی زندگی می کنید که دارای رطوبت بالایی می باشد لازم است از فرش های ابریشمی استفاده کنید. همچنین برای مکان های پر رفت و آمد رنگ های روشن به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

-برای هر یک از قسمت های خانه از فرش مخصوص به همان قسمت استفاده کنید. برای مثال برای سالن های پذیرایی که بیشترین رفت و آمد ها در آنجا صورت می گیرد از فرش هایی با کیفیت بالا استفاده کنید. و برای آشپزخانه از فرش هایی استفاده کنید که در برابر حرارت و رطوبت دوام بالایی داشته باشد.

-اگر فضای منزلتان بزرگ است پیشنهاد می شود از رنگ های تیره مانند سرمه ای استفاده کنید اما برای مکان هایی با متراژ هم استفاده از رنگ های روشن ابعاد را بزرگ تر جلوه خواهد داد.

- در انتخاب طرح فرش برای دکوراسیون بسیار دقت کنید. فرش ها دارای طرح و نقش و رنگ های زیادی می باشند و لازم است از فرش متناسب با فضای خود استفاده کنید. چرا که یک انتخاب اشتباه نظم منزل شما را بهم می ریزد. پیشنهاد می شود فرش خود را بر اساس سایر وسایل موجود در خانه از جمله رنگ پرده، رنگ مبلمان و شلوغی و خلوتی آن، رنگ کفپوش و... انتخاب کنید.

-اگر از سبک های مدرن در خانه خود استفاده می کنید فرش های مدرن و فانتزی تکمیل کننده فضای شما خواهد بود و به صورت بالعکس اگر به دکوراسیون سنتی علاقه مند هستید می توانید از فرش هایی با طرح کلاسیک استفاده کنید.

- لازم است در خانه هایی با کفپوش تیره از فرش های روشن استفاده شود تا فرش زیبایی خود را در چشم مخاطب به نمایش بگذارد.

- اگر در منزل خود کودک تازه متولد شده دارید یا اطرافیان شما دچار بیماری تنفسی هستند از فرش های اکریلیک استفاده کنید چرا که مانع از پرزدهی و حساسیت برای کودکان و مانع از مشکل تنفسی می شود.

فرش کاشان

اگر به دنبال فرشی با کیفیت بالا و قیمت درب کارخانه هستید با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان می توانید یک خرید رضایت بخش را داشته باشید. تنوع در این سایت بسیار بالا بوده و ارسال محصولات برای مشتریان در سراسر ایران رایگان می باشد.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , فرش ماشینی , قالی کاشان , فرش زیبا , خرید مستقیم فرش از کارخانه , فرش مناسب دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

فرش لاکی فرش  قرمز فرش زمینه روناسی اصفهان فرش کلاسیک

فرش کاشان امرزه یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده در ایران می باشد که برای تمام دنیا شناخته شده است. این محصولات با تولید و بافت از گذشته تا کنون بسیار مورد تایید مردم قرار گرفته و تا امروز این رونق ادامه دارد. فرش های کاشان از لحاظ کیفیت و بافت حرف اول را می زند. در کاشان فرش دستباف و ماشینی در رتبه اول بوده و به همین منظور مخاطبان در صورت این که به فرش نیاز داشته باشند، به اولین چیزی که فکر می کند قالی کاشان است. در ادامه در مورد یکی از طرح های شناخته شده و اصیل صحبت خواهیم کرد.

فرش ماشینی زمینه روناسی طرح اصفهان

طرح اصفهان یکی از طرح های اصیل و زیبای کلاسیک می باشد. این طرح در زمان های گذشته که تا کنون دستگاه های بافت فرش ماشینی کاربردی نداشت و مردم از فرش های دستباف استفاده می کردند بسیار محبوب بود. به مرور زمان و با ورود فرش های ماشینی به بازار فرش ایران، فرش طرح اصفهان بر روی فرش ماشینی بافته شد. رنگ این فرش روناسی بوده که در دسته فرش های قرمز رنگ قرار دارد. اگر به خانه های قدیمی و سنتی نگاهی بیندازید می بیند که فرش های طرح سنتی با زمینه روناسی یکی از اصلی ترین جزء دکوراسیون می باشد.

این طرح ها هم چنان یکی از پرفروش ترین زمینه های فرش بوده. به صورتی که تولید کنندگان فرش ماشینی با پیشرفت در این صنعت همچنان این طرح را بافته و برای مشتریان گرامی عرضه می کنند. فرش های روناسی می توانند در مکان های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله دکوراسیون منزل، مشاغل سنتی همچون سفره خانه یا رستوران و بسیاری از مکان های دیگر.

این فرش در ابعاد گوناگون فرش 12 متری،9 متری و 6 متری بافته می شود. اما یکی از معایب این فرش فروش به صورت جفتی بافت آن است. فرش های زمینه روناسی و آبی فیروزه ای در دسته زمینه های دلنشین و محبوب قرار دارند اما واحد های تولید آن را به صورت جفتی بافته و هر دو تخته از فرش را به مشتری میفروشند. این فرش به دلیل اینکه رنگ بندی خاصی دارد تولید کنندگان حاضر نیستند به صورت تکی آن را بفروشند.

اما شما می توانید از دیگر رنگ های فرش طرح اصفهان مانند سرمه ای،کرم نیز استفاده کنید. این فرش به خانه شما زینت بخشیده و حال و هوای خانه های قدیم را به منزل شما می بخشد. این فرش 700 شانه با تراکم 2550 واقعی بوده که با الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته شده است. این الیاف پرزدهی نداشته و ضد حساسیت می باشد. همچنین در برابر عوامل ناشی از تخریب فرش بسیار مقاوم می باشند.

فرش کاشان طرح اصفهان روناسی

فرش کاشان

برای خرید فرش کاشان ما به شما مجموعه اینترنتی قالی کاشان را معرفی می کنیم. این فروشگاه دارای تمام محصولات فرش ماشینی بوده که ضمانت نامه داشته کاملا باکیفیت می باشد. فروشگاه قالی کاشان به منظور کاهش هزینه برای مشتریان گرامی ارسال رایگان داشته و قیمت فرش را بر اساس درب کارخانه محاسبه می کند. با خرید از قالی کاشان زیبایی را به خانه خود هدیه بدهید. 



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , قالی کاشان , فرش 700 شانه , فرش باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

ترنج فرش،لچک فرش،حاشیه فرش ماشینی

صنعت فرش ایران تولید کننده یکی از هنر های ارزشمند و فاخر می باشد. این محصول زیبا توسط تلاش جمعی قالی بافان ایرانی و خلاقیت آنها بافته شده و محصولی با تمدن و اصالت را به نمایش می گذارد. این محصول طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا داشته و به بسیاری از کشور ها صادر می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با اصطلاحات به کار رفته در فرش آشنا کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

اصطلاحات رایج فرش

هنر قالی بافی از زمان های بسیار دور شکل گرفته شده است. ابتدا انسان ها برای پوشش محل زندگی خود از پوست حیوانات استفاده کرده و سپس به تولید الیاف توسط پشم حیوانات اهلی روی آورده است. اولین محصول تولید شده گلیم بوده و سپس فرش های دستباف بوده است. به گفته برخی مورخان تاریخ، ایران اولین کشوری بوده که به تولید این محصول دست یافته است. با گذشت زمان در دوران شاه عباس مجددا بافت فرش دستباف تولید شد. سپس در دوران سلطنت صفویه اهمیت بیشتر به این هنر ارزشمند داده شده و به کشور های دیگر نیز معرفی شد. با گذشت زمان در حدود 50 سال پیش در ایران و در شهر کاشان اولین بافت فرش ماشینی کلید خورد و به پیشرفت بسیاری در صنعت تولید فرش ماشینی دست پیدا کرد. امروزه محصولات زیادی در طرح و رنگ های متنوع به بازار های داخلی و خارجی عرضه شده و همچنین استقبال بسیاری از فرش دستباف و ماشینی ایرانی به عمل می آید.

در گذشته اصطلاحات و نام گذاری های فراوانی بر روی طرح و نقش و همچنین بافت فرش دستباف گذاشته شده که در امروز از همان اصطلاحات برای فرش ماشینی استفاده می شود. این اصطلاحات قدمت بالایی داشته و بسیار فراوان می باشند. که تعریف از تک تک آنها در یک مقاله کوتاه جای نمی گیرد. از مهم ترین این اصطلاحات که شاید برای افراد زیادی آشنا باشد لغت لچک، ترنج، حاشیه و کلاله است.

ترنج چیست؟

ایده ترنج از حوض آب در عمارت و باغ خانه های قدیمی می آید. این حوض ها در شکا های متفاوتی بنا می شد. در فرش، زمینه فرش همان باغ بوده و ترنج آن حوض می باشد. ترنج ها دارای شکل های گوناگونی می باشند. از جمله لوزی، دایره، بیضی و شش ضلعی. این نقش زیبا در مرکز فرش بافته شده و بسیار در جلوه ی فرش اصیل ایرانی موثر می باشد. در فرش های کاشان اندازه ترنج ها بزرگتر از ترنج طراحی شده در شهر های دیگر می باشد.

لچک فرش چیست؟

لچک در لغت فارسی به معنای گوشه یا کنج می باشد. لچک ها به شکل مثلث طراحی شده و با گل، بوته و برگ در فرش تزئین می شوند.

تعریف کلاله:

در بالا و پایین ترنج گل هایی نقش بسته که به آن شمسه و یا کلاله می گویند. این طراحی در نقشه هایی که دارای ترنج می باشد به کار برده می شود. همچنین امکان دارد در بعضی از طراحی ها بسته به سلیقه طراح کلاله کوچک یا بزرگ باشد.

حاشیه فرش:

در تمام فرش های ماشینی و دستباف خطوطی منظم دور فرش طراحی شده که به نقش و نگار فرش نظم و ترتیب می بخشد. حاشیه فرش به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شود. همچنین حاشیه ها عناوین گوناگونی داشته و هرکدام بر اساس یک نقشه خاص طراحی می شوند.

فرش کاشان

کاشان یکی از بزرگترین تولید کننده های فرش ماشینی در تنوع طرح و نقش بسیار زیادی می باشد. امروزه خرید از کارخانه یک گزینه مناسب بوده، چرا که با توجه به قیمت بالای فرش افراد ترجیح می دهند با خرید از کارخانه فرشی با قیمت مناسب تر تهیه کنند.

فروشگاه معتبر قالی کاشان محصولات خود را به صورت انلاین و با قیمت کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند. یکی از مزیت های این فروشگاه تنوع بالای محصولات با ارسال رایگان به سراسر ایران می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

یکی از فرش های ماشینی فرش گرد یا بیضی می باشد. فرش های گرد همان طور که نمونه آن را در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید کاربرد زیادی را دارد. شما می توانید از آن در اتاق خواب، سالن پذیرایی، راه رو و قسمت های دیگر استفاده کنید. فرش های گرد با قطر های متفاوتی توسط تولید کنندگان بافته می شوند. طرح های این محصولات به صورتی می باشد که نقشه اصلی فرش را با استفاده از برنامه های طراحی که توسط نقشه کشان مدیریت می شود به صورت گرد تبدیل می کنند. اگر فرش دارای ترنج باشید، ترنج فرش در مرکز قرار گرفته و باقی نقش و نگار در اطراف آن جای گذاری می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما در ادامه این مقاله فرش کاشان همراه باشید.

فرش گرد و بیضی

فرش گرد یکی از مدرن ترین پوشش برای خانه های کلاسیک و سبک مدرن محسوب می شود. به صورتی که اگر شما به دنبال یک طراحی متفاوت باشید می توانید از فرش گرد در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید. در خانه های مجلل و بزرگ در مرکز سالن پذیرایی از فرش گرد استفاده شده و انواع مبلمان در دور فرش چیده می شود. این دکوراسیون خانه شما را باشکوه تر جلوه خواهد داد. همچنین می توانید از فرش گرد در زیر میز های غذاخوری گرد استفاده کنید. و طریقه استفاده از آن به صورتی می باشد که ابعاد فرش بزرگ تر از ابعاد میز باشد. به گونه ای که هنگام نشستن مخاطب بر روی صندلی ها پاهای او بر روی فرش قرار گرفته و احساس خوبی را به او منتقل کند.

فرش ماش گرد و بیضی با میزان شانه و تراکم های مختلفی بافته می شود. مانند فرش های مستطیلی شکل. هر چه تراکم درفرش ماشینی افزایش پیدا کند ظرافت فرش بیشتر شده و فرش نازک تر می شود. پس توجه داشته باشید که اگر به دنبال فرش گرد با ارتفاع خاب بالا می باشید می توانید از سه محصول فرش 500 شانه یا همان فرش های طرح 700، فرش 700 شانه واقعی و در انتها از فرش 1000 شانه استفاده کنید.

در کنار آن اگر مایل به خرید فرش با ظاهر دستباف گونه و تراکم بالا می باشید به شما پیشنهاد می کنم از فرش های 1200 شانه، فرش 1500 شانه و 1600 شانهاستفاده کنید. که هر کدام به ترتیب از تراکم نسبتا کم  رو به بالا می باشند. همچنین الیاف هر یک از فرش های ماشینی متفاوت می باشد. حتی شما می توانید فرش های فانتزی و مدرن را به صورت گرد و بیضی و یا حتی اشکال دیگر فانتزی در دکوراسیون خانه خود به کار ببرید. مرغوب ترین الیاف بافت فرش های ماشینی الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف در صدر جدول نخ های فرش قرار گرفته و پس از آن می توان به ورجین، پلی استر، پلی پروپیلن و پلی اوژن اشاره داشت. 

از ویژگی های این الیاف می توان به ضد حساسیت و عدم پرزدهی اشاره کرد. به همین دلیل افراد در هنگام فرش های ماشینی خرید فرش با الیاف صد در صد اکریلیک را در اولویت خرید خود قرار می دهند. توجه داشته باشید فرش های گرد می توانند به صورت مستقل در دکوراسیون خانه یا به عنوان کناره در قسمت های دیگ خانه استفاده شوند. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای سفارش فرش گرد با قطر مورد نظر شما، پیشنها می کنم به سایت قالی کاشان مراجعه گرده و در قسمت فروشگاه طرح خود را انتخاب کنید. سپس با دسترسی به پشتیبانی این سایت می توانید فرش گرد خود را با ابعاد مورد نظر سفارش دهید. توجه داشته باشید که در سایت قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی برای مشتریان گرامی عرضه شده است. فرش های ماشینی در فروشگاه قالی کاشان بهقیمت درب کارخانه عرضه شده و ارسال ان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان , فرش گرد , فرش بیضی , قالی کاشان , فرش ماشینی , فرش زیبا , فرش باکیفیت , فرش ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

تنوع در فرش های فانتزی می تواند به کلی دکوراسیون خانه شما را تحت تاثیر قرار داده و تحولی برزگ در منزل شما به وجود بیاورد. به خصوص اگر فرش مورد نظر دارای گل های برجسته بوده و زیبایی آن را دو چندان کند. طرح فانتزی اصیل زمینه دودی کاشان یکی از محصولات جدید و زیبا در صنعت فرش ماشینی می باشد. همتن طور که ظاهر این فرش ملاحظه می کنید. طرح و رنگ به کار رفته در فرش فانتزی طرح اصیل برای سالن نشیمن، اتاق خواب و قیمت های دیگری از خانه قابل استفاده می باشد. که در ادامه این مقاله با ویژگی های این محصول آشنا و خصوصیات آن را برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فرش فانتزی و مدرن طرح اصیل

این فرش زیبا تلفیقی از فرش کلاسیک به همراه نقش و نگار هایی از فرش مدرن می باشد. وجود اشکال هندسی در این فرش به آن جلوه ای کلاسیک بخشیده و این طراحی در کنار گل های موجود در زمینه فرش این فرش را خاص و جذاب جلوه می دهد. رنگ های زیبا در زمینه فرش با یک دیگر همخوانی داشته و ظاهری منحصر به فرد را به وجود آورده است.

الیاف موجود در فرش فانتزی طرح اصیل از پلی استر بوده و عملیات هیت ست شده روی آن انجام شده است. این عملیات باعث حالت بازگشت پذیری الیاف به قبل را داشته و از کوبیده شدن فرش جلوگیری می کند. همچنین باعث عدم پرزدهی و حساسیت در فرش می شود. الیاف پلی استر از مرغوب ترین نخ های استفاده شده در فرش های فانتزی و مدرن می باشد. چرا که درخشندگی فرش را افزایش می دهد. این فرش در دکوراسیون ها روشن و تیره به دلیل استفاده شدن هر دو رنگ در زمینه خود همحوانی داشته و برای تمام فضا ها مناسب می باشد.

این فرش خاس و مدرن در ابعاد فرش 12 متری، 9 متری و 6متری توسط تولید کنندگان معتبر در کاشان قابل بافت می باشد. اگر مایل به خرید ابعاد سفارشی هستید به شما پیشنهاد می کنم ابتدا ابعاد دقیق را بدست آورده سپس آن را به شرکت مربوطه تحویل دهید تا در کم ترین زمان موجود فرش خود را تحویل بگیرید.

شانه و تراکم دو ویژگی پایه و اساسی در فرش ماشینی می باشند. در این فرش تعداد گره ها در یک متر فرش 440 شانه بوده و تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش 1060 تراکم می باشد. که باعث شده قیمت فرش مناسب بوده و اگر در معرض آسیب قرار گرفت با کم ترین هزینه نسبت به فرش های کلاسیک قابل تعویض باشد.

این فرش گل برجسته با ظاهر بی نظیرش باعث به وجود آوردن طبیعی تر شدن زمینه فرش می شود. همچنین شما می توانید فرش طرح اصیل زمینه دودی را با رنگ های سفید، مشکی، سرمه ای و طوسی ست کرده و از فضای به وجود آمده لذت ببرید. قطعا قرار دادن این فرش در فضای خانه شما به دکوراسیونتان روح می بخشد. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش های مدرن و فانتزی یا هر محصول دیگر به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و محصول مورد پسند خود را به قیمت درب کارخانه سفارش دهید. قیمت فرش به دلیل حذف واسطه ها و ارسال مستقیم از کارخانه باعث شده تا فرش شما ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر باشد. در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان ارسال محصولات به منظور رفاه مشتریان گرامی و کاهش هزینه آن ها به صورت رایگان می باشد. با خرید از مجموعه قالی کاشان زیبایی را به منزل خود هدیه کنید.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش فانتزی و مدرن، فرش زیبا، فرش ارزان، فرش باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش شگی یا پرز بلند از کارخانه قالی کاشان

امروزه یکی از پر تنوع ترین محصولات فرش های مدرن و فانتزی می باشند. این محصولات شامل های زیر مجموعه های زیادی بوده و طرح های گوناگونی در هر محصول در حال تولید می باشد. این محصولات شامل فرش فانتزی و مدرن، فرش شگی یا پرزبلند، فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج، فرش فریز، فرش شنل و... می باشد. در این مقاله قصد آشنایی با فرش شگی فلوکاتی را داشته و قصد داریم شما را با این محصول زیبا آشنا کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش شگی فلوکاتی قرمز

فرش های شگی به دو دسته ساده  فلوکاتی تقسیم می شوند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید فرش های شگی فلوکاتی سطحی با رنگ یک دست را دارند. اما فرش های شگی دارای طرح های سه بعدی بوده و با طرح های گوناگون بافته و به بازار عرضه می شوند. این فرش زیبا 320 شانه با تراکم 700 می باشد. بلندی پرز های این فرش به 49 میلی متر می رسد. به دلیل پرز های بلند سطح فرش بسیار نرم و لطیف بوده و راه رفتن بر روی ان باعث ایجاد آرامس فراوان در افراد می شود. از این فرش در سالن های نشیمن و اتاق خواب ها استفاده می شود. از آنجایی که اتاق خواب برای افراد یک محیط شخصی محسوب شده و محلی برای استراحت می باشد، انتخاب فرش شگی فلوکاتی بهترین انتخاب برای محیط اتاق شما خواهد بود.

این فرش زیبا در ابعاد مختفی از جمله فرش 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. حتی شما می توانید از ابعاد کوچک این فرش به عنوان قالیچه یا پادری در محل های گوناگون استفاده کنید. همچنین اگر به تولید کنندگان فرش شگی سفارش بافت این محصول در ابعاد غیر استاندارد را بدهید در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را تحویل خواهید گرفت. رنگ قرمز این فرش به محیط خانه شما روح بخشیده و آن را زیبا تر جلوه خواهد داد.

فرش های شگی به صورت اشکال گوناگونی بافته و روانه بازار می شوند. به همین دلیل اگر به فروشگاه های فرش در سطح شهرتان مراجعه کنید این محصول را در قالی اشکال هندسی مانند دایره، مربع، مستطیل یا اشکال فانتزی مشاهده خواهید کرد. الیاف به کار رفته در فرش های شگی فلوکاتی از پلی استر بمی باشد. پلی استر یک نوع الیاف مرغوب و ارزان در صنعت فرش ماشینی به شمار می رود. از این الیاف بیشتر در فرش های مدرن و فانتزی همانند فرش های شگی استفاده می شود. به همین دلیل درخشندگی فرش افزایش یافته و پرز های فرش شگی درخشان تر در چشم مخاطب جلوه خواهد کرد.

اگر در محیط خانه شما رفت و آمد زیاد بوده یا در معرض آلودگی فراوانی می باشد از محصولی دیگر برای پوشش خانه خود استفاده کنید. چرا که در فرش های شگی به دلیل پرزهای بلند آلودگی در بافت فرش نفوذ کرده و تمیز کردن آن کار بسیار دشواری می باشد. همچنین در برابر رفت و آمد فراوان پرزهای فرش دچار کوبیدگی خواهد شد. در نظر داشته باشید که کیفیت فرش های فلوکاتی بالا تر از فرش های شگی ساده می باشد. و به همین دلیل مدت زمان طولانی تری را برای شما کار کرده و زیبایی خود را حفظ می کند.

قیمت فرش در محصولات شگی بسیار ارزان می باشد. چرا که شامل شانه و تراکم پایینی می باشد. به همین منظور شما می توانید پس از آسیب فرش یا کوبیده شدن پرز های آن، با کم ترین قیمت مجددا آن را خریداری کرده و زیبایی را به محیط خانه خود ببخشید. این فرش زیبا در رنگ های مختلفی تولید شده و شما می توانید طبق سلیقه خود آن را تهیه کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش های شگی یا هر محصول دیگری از فرش ماشینی ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه کرده و فرش مورد پسندتان را با کم ترین قیمت خریداری کنید. به دلیل ارسال محصول مستقیم از کارخانه در مجموعه قالی کاشان، قیمت محصولات بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر می باشد. هچنین مجموعه قالی کاشان به منظور رفاه مشتریان ارسال رایگان به سراسر ایران به فراهم کرده است. با خرید از مجموعه اینترنتی قالی کاشان زیبایی و کیفیت را به خانه خود هدیه کنید.



:: برچسب‌ها: فرش شگی , فرش پرز بلند , فرش نرم , فرش مدرن , فرش زیبا , فرش خاص , فرش جدید , قالی کاشان , فرش ماشینی جدید , فرش کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید فرش طرح خرس و مهتاب زمینه طوسی قالی کاشان

از گذشته تا کنون کودک تازه متولد شده از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند. به همین دلیل والدین برای استقبال از فرزندشان به تزئین اتاق اون می پردازند. رنگ در اتاق کودک نقش مهمی را دارد. زیرا رنگ ها با شخصیت انسان رابطه مستقیمی را داشته و بعضی از رنگ ها مناسب کودک نمی باشد. وجود پرده، رنگ آمیزی زیبای دیوار ها یا کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ مناسب، رنگ سرویس خواب و... برای اتاق فرزند شما لازم می باشد. اما یکی از وسایلی که تکمیل کننده این فضا خواهد بود فرش های طرح کودک می باشد. در ادامه این مقاله با طرح کودک خرس و مهتاب که یکی از جدید ترین فرش های عروسکی می باشد آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

طرح عروسکی خرس و مهتاب

این طرح با زمینه طوسی و وجود ستاره های ریز و درشت زمینه زیبایی از فرش را تشکیل داده است. در مرکز فرش ماه به شکل فانتزی طراحی شده که اطراف آن را گل و بوته های رنگارنگی استفاده شده و بر روی ماه خرسی زیبا نشسته که زیبایی فرش را چندین برابر می کند. تمام رنگ های موجود در فرش در کنار یک دیگر باعث شده که نتیجه نهایی، یک محصول منحصر به فرد را تشکیل دهد. استاندارد فرش های کودک یکی از مهم ترین عواملی است که سلامت فرزند شما را تضمین کرده و در مدت زمان طولانی هنگام بازی کردن بر روی فرش به پوست او آسیبی وارد نمی کند. همچنین الیاف موجود در فرش های کودک پلی اوژن که یک نوع نخ مرغوب است می باشد.

پلی اوژن هیچ گونه پرزدهی را ایجاد نکرده و برای ریه حساس کودکان کامل استاندارد می باشد. این فرش بیشتر برای اتاق دختران طراحی شده اما اگر به دنبال مشابه این طرح برای اتاق پسر خود می باشید طرح های پرفروش دیگری مانند طرح زمین فوتبال، پسر اژدها سوار، ماشین ها و حیوانات از طرح های محبوب و پرفروش در زمینه فرش کودک می باشند.

اصولا ابعاد اتاق کودکان کوچک می باشد به همین دلیل در فروشگا های فرش ماشینی شما نمونه هایی با ابعاد فرش 6 متری رو به پایین را مشاهده خواهید کرد. اما اگر قصد خرید فرش کودک با ابعاد 9 متری و 12 متری را دارید می توانید به شرکت تولید کننده سفارش داده و محصولتان را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

رنگ زمینه فرش خری  و مهتاب یک رنگ خنثی بوده و با تمام دکوراسیون ها ست و هماهنگ می شود. اما اگر فرزند شما قدرت تصمیم گیری دارد و به سنی رسیده است که خودش وسایل مورد پسندش را انتخاب کنید، اجازه دهید تا با اختیار خود فرش مورده علاقه اش را تعیین کند. امروزه بر اساس شخصیت های محبوب کارتون های مخصوص پسران و دختران تولید کنندگان محصولات کودک فراوانی را تولید می کنند. همچنین گاهی اوقات کودکان به دنبال طرح هایی می باشند که به تقویت خلاقیتشان کمک کند از این رو ما فرش های طرح سرگرمی و آموزشی را پیشنهاد می دهیم. که شامل فرشی با آموزش زبان انگلیسی، فرش طرح خیابان و... مناسب فرزند شما بر اساس علاقه اش خواهد بود.
این طرح ها بسته به جنسیت کودک متفاوت می باشد. این محصول 700 شانه با تراکم 2550 می باشد. سطح لطیف این فرش به کودک شما اجازه می دهد تا مدت ها بدون آسیب بر روی فرش بازی کند. 

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای دیدن فرش طرح کودک خرس و مهتاب و طرح های دیگر عروسکی لازم است به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به فروش رسانده و با ارسال رایگان به سراسر ایران تحویل شما خواهد اد. کیفیت در فروشگاه قالی کاشان حرف اول را می زند.



:: برچسب‌ها: فرش کودک , فرش ضد حساسیت , فرش خوب , فرش باکیفیت , فرش زیبا , فرش ماشینی کاشان , قالی کاشان ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

احتمالا تا به حال در مورد فرش های ماشینی کاشان شنیده اید. کاشان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش ماشینی بوده که از حدود 50 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا طرح هایی بر روی فرش های ماشینی بافته می شدند که تا امروز مورد پسند افراد بوده استقبال بی نظیری از آن ها شده است. برای مثال یک از طرح های فرش معروف و زیبا طرح حوض نقره بوده که با نمایی کلاسیک را به خانه شما می بخشد. این مقاله به منظور توصیف این طرح بی نظیر نوشته شده و از شما می خواهم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

طرح حوض نقره کاشان

این فرش زیبا در سه دسته 700 شانه با تراکم 2550، 1000 شانه با تراکم 3000 و 1200 شانه با تراکم 3600 بافته می شود. از آنجایی که افراد بسیاری در سراسر ایران به این طرح علاقه داشتند، تولید کنندگان فرش ماشینی تصمیم گرفته این محصول را در انواع مختلفی تولید نمایند. طرح حوض نقره بر روی فرش 700 شانه سطحی نرم و لطیف را دارا بوده و برای افرادی که به نشستن بر روی زمین علاقه دارند گزینه مناسبی محسوب می شود. فرش های 1000 شانه بعد از فرش های 700 شانه تولید شدند که با ظاهر دستباف گونه خود مجددا مورد توجه قرار گرفتند. و در نهایت طرح حوض نقره بر روی فرش 1200 شانه تولید و یکی از پرفروش ترین محصولات معرفی شد. به طوری که تولید کنندگان بر روی تمامی ابعاد فرش 12 متری، 9 متری، 6 متری و انواع سایز های غیر استاندارد سفارش گرفته و به مشتریان خود عرضه می کردند.

برای بافت طرح حوض نقره از الیاف باکیفیتی هم چون الیاف اکریلیک استفاده می شود. الیاف اکریلیک به دلیل پرزدهی بسیار کم و قابلیت ضد حساسیت یکی از برترین الیاف در صنعت فرش ماشینی شناخته می شود. به همین خاطر قیمت آن از سایر الیاف مانند پلی استر، پلی پروپیلن، ورجین و... بیشتر می باشد.

یکی از مواردی که این طرح را خاص می کند زمینه متفاوت با سایر طرح های دیگر می باشد. در این نقشه از طرح لچک و ترنج به خوبی به کار برده شده است. لچک و ترنج در طرح های اصیل ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و تا به امروز ماندگار مانده است. ترنج به اشکالی می گویند که در مرکز فرش به کار برده می شود همچنین لچک به مثلت های قوس داری گفته می شود که به صورت موازی در چهار گوشه فرش است. پس از فروش بالای طرح حوض نقره، تولید کنندگان به فکر طرحی مشابه حوض نقره بودند که در نهایت طرح ناردون را نقشه کشی کردند. اگر چه همچنان طرح حوض نقره محبوبیت بالاتری را در بین افراد داشت. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد، کتیبه های طرح خشتی در دور تا دور فرش حوض نقره می باشد که زیبایی آن را افزایش داده است. ترکیب تمام نقشه های اصیل در فرش حوض نقره باعث شده تا این طرح به این از فوق العاده ترین نقشه ها تبدیل شود.

به طور کلی اگر می خواهید از یک فرش برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک خود استفاده کنید طرح حوض نقره گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود. البته این مسئله را در نظر بگیرید که این طرح به دلیل شلوغ بودن زمینه خود مناسب برای فضا هایی با دکوراسیون خلوت می باشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر طرح حوض نقره نظر شما را جلب کرده است پیشنهاد می کنم با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان این طرح زیبا را به صورت اینترنتی و با قیمت درب کارخانه در رنگ بندی های گوناگون انتخاب و با ارسال رایگان در هر کجای ایران که هستید آن را تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: طرح حوض نقره، فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ارزان، فرش جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

طرح حوض نقره فروشگاه قالی کاشان

احتمالا تا به حال در مورد فرش های ماشینی کاشان شنیده اید. کاشان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش ماشینی بوده که از حدود 50 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا طرح هایی بر روی فرش های ماشینی بافته می شدند که تا امروز مورد پسند افراد بوده استقبال بی نظیری از آن ها شده است. برای مثال یک از طرح های فرش معروف و زیبا طرح حوض نقره بوده که با نمایی کلاسیک را به خانه شما می بخشد. این مقاله به منظور توصیف این طرح بی نظیر نوشته شده و از شما می خواهم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

طرح حوض نقره کاشان

این فرش زیبا در سه دسته 700 شانه با تراکم 2550، 1000 شانه با تراکم 3000 و 1200 شانه با تراکم 3600 بافته می شود. از آنجایی که افراد بسیاری در سراسر ایران به این طرح علاقه داشتند، تولید کنندگان فرش ماشینی تصمیم گرفته این محصول را در انواع مختلفی تولید نمایند. طرح حوض نقره بر روی فرش 700 شانه سطحی نرم و لطیف را دارا بوده و برای افرادی که به نشستن بر روی زمین علاقه دارند گزینه مناسبی محسوب می شود.

فرش های 1000 شانه بعد از فرش های 700 شانه تولید شدند که با ظاهر دستباف گونه خود مجددا مورد توجه قرار گرفتند. و در نهایت طرح حوض نقره بر روی فرش 1200 شانه تولید و یکی از پرفروش ترین محصولات معرفی شد. به طوری که تولید کنندگان بر روی تمامی ابعاد فرش 12 متری، 9 متری، 6 متری و انواع سایز های غیر استاندارد سفارش گرفته و به مشتریان خود عرضه می کردند.

برای بافت طرح حوض نقره از الیاف باکیفیتی هم چون الیاف اکریلیک استفاده می شود. الیاف اکریلیک به دلیل پرزدهی بسیار کم و قابلیت ضد حساسیت یکی از برترین الیاف در صنعت فرش ماشینی شناخته می شود. به همین خاطر قیمت آن از سایر الیاف مانند پلی استر، پلی پروپیلن، ورجین و... بیشتر می باشد.

یکی از مواردی که این طرح را خاص می کند زمینه متفاوت با سایر طرح های دیگر می باشد. در این نقشه از طرح لچک و ترنج به خوبی به کار برده شده است. لچک و ترنج در طرح های اصیل ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و تا به امروز ماندگار مانده است. ترنج به اشکالی می گویند که در مرکز فرش به کار برده می شود همچنین لچک به مثلت های قوس داری گفته می شود که به صورت موازی در چهار گوشه فرش است. پس از فروش بالای طرح حوض نقره، تولید کنندگان به فکر طرحی مشابه حوض نقره بودند که در نهایت طرح ناردون را نقشه کشی کردند.

اگر چه همچنان طرح حوض نقره محبوبیت بالاتری را در بین افراد داشت. از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد، کتیبه های طرح خشتی در دور تا دور فرش حوض نقره می باشد که زیبایی آن را افزایش داده است. ترکیب تمام نقشه های اصیل در فرش حوض نقره باعث شده تا این طرح به این از فوق العاده ترین نقشه ها تبدیل شود.

به طور کلی اگر می خواهید از یک فرش برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک خود استفاده کنید طرح حوض نقره گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود. البته این مسئله را در نظر بگیرید که این طرح به دلیل شلوغ بودن زمینه خود مناسب برای فضا هایی با دکوراسیون خلوت می باشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر طرح حوض نقره نظر شما را جلب کرده است پیشنهاد می کنم با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان این طرح زیبا را به صورت اینترنتی و با قیمت درب کارخانه در رنگ بندی های گوناگون انتخاب و با ارسال رایگان در هر کجای ایران که هستید آن را تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان، قالی کاشان، فرش ارزان، فرش ماشینی، فرش جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

یکی از اجزا و رکن های اصلی در هر خانه فرش محسوب می شود. امروزه فرش های ماشینی برای تمام فضا های خانه طراحی و در حال تولید می باشد. به دلیل افزایش تولیدات فرش ماشینی و تنوع بالا در طرح و رنگ آن ها انتخاب برای خریداران فرش بسیار دشوار شده است. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته و به شما کمک می کنیم تا یک انتخاب مناسب را برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

قیمت فرش

فرش های ماشینی کاشان به دلیل تولیدات متنوع و بالا، با توجه به انواع کیفیت های متفاوت دارای قیمت های گوناگون و مناسبی نسبت به فرش های دستباف می باشد. الیاف گوناگون به کار رفته در فرش ماشینی یکی از ویژگی های اصلی برای تعیین قیمت فرش ماشینی می باشد. تولید کنندگان برای آن که قیمت فرش ماشینی را کاهش دهند آن را از الیاف پلی استر تولید می کنند. الیاف پلی استر نسبت به الیاف اکریلیک قیمت مناسب تری داشته و در فرش های مدرن و فانتزی بیشتر به کار برده می شود. ویژگی های دیگر در تعیین کننده قیمت فرش ماشینی شانه و تراکم، ابعاد، نوع دستگاه بافنده و ... می باشد.

تفاوت الیاف پلی استر و اکریلیک

*تفاوت اصلی در این دو الیاف قیمت بالاتر اکریلیک می باشد.

*الیاف اکریلیک خاصیت تجزیه پذیری پایینی نسبت به پلی استر دارد.

*از لحاظ مقاومت و استحکام الیاف الکریلیک دوام بالاتری نسبت به الیاف پلی استر دارد.

*الیاف اکریلیک ثبات رنگی بالاتری در برابر پلی استر دارد.

*نرمی و لطافت موجود در الیاف اکریلیک نسبت به پلی استر بالا تر می باشد.

*درخشندگی اکریلیک نسبت به پلی استر افزایش داشته و برای همین موضوع فرش های ماشینی با الیاف اکریلیک به چشم مخاطب جلوه ی بیشتری را دارد.

* اکریلیک هنگام شستشوی فرش ماشینی مقاومت بالا تری را داشته و همچنین شما می توانید این محصول را در محل های پر رفت و آمد قرار داده و مطمئن باشید به دلیل طول عمر بالای الیاف، مشکلی برای فرش ماشینی شما ایجاد نخواهد شد.

*اگر شما دو فرش اکریلیک و پلی استر را در کنار یک دیگر قرار دهید به سرعت متوجه زیبایی بین دو محصول خواهید شد. الیاف اکریلیک در فرش های ماشینی باعث افزایش جلوه فرش نسبت به پلی استر می گردد.

قیمت فرش ماشینی از لحاظ شانه و تراکم

اصولا در فرش های لوکس و مجلل از تعداد شانه و تراکم بالایی در بافت محصول استفاده شده است. به طوری که هرچه شانه و تراکم در فرش ماشینی افزایش یابد زیبایی آن دو چندان شده و همچنین فرش ماشینی ظاهری دستباف گونه را پیدا می کند. در صنعت فرش ماشینی به تعداد شانه های موجود در یک متر عرض فرش شانه و به تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

در تمام شهر های ایران امروزه فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش بزرگی در حال فعالیت می باشند. یکی از عوامل افزایش قیمت در فرش ماشینی خرید از فروشگاه های سطح شهر می باشد. چرا که شما فرش مورد پسند خود را به واسطه فروشگاه خریداری می کنید. شما می توانید با مراجعه به کارخانجات تولید فرش ماشینی محصول مورد نظر خود را ارزان تر از هر جای دیگر خریداری کنید.

فرش کاشان

امروزه کاشان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران را دارد. اگر شرایط طی کردن یک مسافت طولانی تا کاشان را ندارید می توانید با مراجعه به سایت معتبر قالی کاشان محصول خود را با کم ترین قیمت و تنوع در طرح و رنگ بالا ملاحظه کرده و خریداری کنید. ارسال محصولات قالی کاشان به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.



:: برچسب‌ها: فرش کاشان+قالی کاشان+فرش ارزان+فرش باکیفیت+فرش جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()